Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

Platné od 1. 6. 2007; úprava cen a podmínek dopravy od 18.2.2011 a 7.4.2015, doplnění informací o ADR 16.4.2016; doplnění informací k EET 20.2.2017.

Všeobecná ustanovení:

Prodávajícím je firma EGMedical, s.r.o., Křenová 19 Brno 602 00, IČ: 26216043 DIČ: CZ26216043, dále jen "prodávající".

Kupujícím je fyzická či právnická osoba, která uzavřela s prodávajícím kupní smlouvu (dále jen "kupující").

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká na základě objednávky přes eshop, email, případně telefonicky. Objednávka (nebo její část) je pokládána za závaznou pro obě strany. Potvrzením objednávky ze strany prodávajícího se rozumí automatický email o přijetí objednávky do systému. Za podstatné podmínky se považuje zejména obsah objednávky (přesná specifikace zboží a jeho počtu), cena za zboží a přepravu, způsob a termín doručení.

Ceny: ceny na WWW stránkách a v písemné komunikaci s naší firmou jsou uváděny bez DPH, není-li uvedeno jinak. Ceny na e-shopu jsou uváděny pro kusové odběry, není-li uvedeno jinak.

Storno objednávky: kupující má právo zrušit objednávku bez udání důvodu ihned po jejím zadání. V době vyřizování objednávky prodávajícím jen tehdy, když se obě dvě strany dohodnou na stornování objednávky. V případě stornování objednávky ze strany kupujícího je kupující povinen uhradit prodávajícímu škodu vzniklou tímto jednáním - to budeme nárokovat zejména v případě, že pro plnění objednávky budou zadány práce externím dodavatelům nebo objednány zakázkové díly.

Storno objednávky ze strany prodávajícího: prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část bez udání důvodu, zejména v případě, že byla výroba požadovaného zboží ukončena nebo je zboží nedostupné. Prodávající v těchto případech kontaktuje kupujícího a domlouvá další postup. Pokud již kupující zaplatil část nebo plnou cenu, bude mu tato částka vrácena do sedmi dnů.

Nakupující fyzické osoby mají podle zákona 367/2000 Sb. právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží (netýká se právnických osob!). Tato možnost platí ze zákona pouze při odběru standardního zboží, nevztahuje se tedy na zakázkové modifikace, a platí pouze při uzavření kupní smlouvy a odběru zboží pomocí prostředků komunikace na dálku. Pokud se rozhodnete zboží vrátit, kontaktujte nás. Vracené zboží po předchozí domluvě zašlete na naši adresu. Vracené zboží nesmí nést známky užívání, musí být nepoškotené, v původním obalu, kompletní (vč. příslušenství, datových nosičů, návodu) a včetně prodejního dokladu. Zboží prosím posílejte pojištěné, ne na dobírku. Při dodržení těchto podmínek do 14 dnů převedeme ná Váš účet vrácené peníze. Pokud nebude některá z uvedených podmínek splněna, nemůžeme akceptovat odstoupení od smlouvy a zboží bude vráceno zpět.

V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Prodávající si vyhrazuje právo změnit obchodní podmínky bez předchozího informování.

Hotovostní platby, platby platební kartou

V současné době neumožňujeme platby hotovostí (např. při osobním odběru) ani platební kartou. Příjem plateb je možný na náš účet v CZK nebo dobírkou.

Dopravné, dodací podmínky
Dodání poštou

Standardně odesíláme zboží Českou poštou. Účtujeme poštovné 140 Kč vč. DPH za dobírku nebo 90 Kč vč. DPH při platbě předem.

Při objednávkách z e-shopu nad 10000 Kč bez DPH poštovné neúčtujeme, balné neúčtujeme nikdy.

Osobní odběr

Osobní odběr v sídle firmy je možný jen po zaplacení předem. Máte-li zájem, zvolte platbu předem a dejte nám vědět v poznámce. Osobní odběr je zdarma.

Objednávky na Slovensko a do zemí EU

Při objednávkách na Slovensko je nejjednodušší metodou, kterou nabízí i e-shop, platba předem na náš účet v EUR. Cena dopravy je poté 180 Kč bez DPH pro drobné předměty zasílané jako pojištěný dopis (plošné spoje, mikrokontroléry, hlásiče HLM-390) nebo 300 Kč bez DPH pro větší předměty, zasílané balíkem službou Toptrans. Na detailech dodání zboží se s Vámi vždy domluví náš pracovník.

Po domluvě můžeme zboží zaslat na Slovensko dobírkou.

Prodej zboží do zemí EU i mimo ně je možný, na detailech je nutné se domluvit předem.